21 Mayıs 2013 Salı

düşüne düşüne gülelim...



Eyy kadın..
Bırak saçını süpürge etmeyi..
Süpürgene bin ve Uç :))


Senin için ölürüm' diyordun ya ; haklıymışsın. 'Benim için öldün'

Keşke Çin'de yaşasam. Aşk acısı diye birşey yok. Terk mi edildin? Hoop aynısından sürüyle var ohh miss gibi.

Saçının bir teli için dünyayı yakarım diyen adam, o saç teli yemekten çıktığında kadının dünyasını başına yıkıyor ne ayak ?

zengin babayı hayırsız evlatorta halli memuru süslü avrat
fakir işçiyi kuru inat
varlıklı esnafıda hovardalık bitirir


Her insan huzur verir... kimileri gelince, kimileri gidince.

Çocukken Tarzanı neredeyse çıplak seyrettik,
Külkedisi eve gece yarısından sonra gelirdi,
Pinokyo yalan söylerdi, Alaaddin hırsızdı,
Batman arabayı saatte 300 km. hızla kullanıyordu,
Pamuk prenses 7 herifle birlikte yaşıyordu, Red kitin ağzında mütemadiyen sigara,
Temel reisde pipo ve dövmeler vardı, Pacman hapları yutup dijital müzikle patlayıp koşturuyordu
Kimse bizim nesilin normal olmasını beklemesın

Devlet çevremdeki malları bilse yemin ederim 'mal beyanı' ister.. vergi yükünü demiyorum bile

Eski sevgilini geri istiyorsan, "hala seni seviyorum" diye msj gönder. Dönerse senindir. Dönmezse 'halama göndermiştim' dersin


Angaralıya sormuşlar 3G nedir demişler?
cevap: gar ,gış ,gıyamet demiş
Her anne güzel çocuk doğurur ama benim annem bunu abartmış :)

Türk usulü tamirat 4'e ayrılır: 1- İçini açıp üflemek, 2- Vurmak, 3- Kapatıp açmak 4- kaldır at.

kılıbık erkekle maço erkek arasında 10 dakika vardır..
kılıbık erkek karısının istediğini hemen yapar,
maço erkek 10 dakka sonra...

Bundan sonra bende siyaset yapıcam :)))
Hiç bir cadı süpürgesiz kalmayacak
Hamilelik 3 aya inecek...
Sigara kanser yapmayacak...
Düğünlerde halaya kalkmak zorunlu olmayacak
Pi sayısı bundan sonra 3 olacak, kalan 0,14 fakir fukaraya dağıtılacak...
Hafta sonu tatili 5 gün olacak...
Teneffüsler 40 dk, dersler 10 dk olacak...
Okeye dördüncü aranmayacak, kahvehaneler sigortalı dördüncü oyuncu çalıştıracak :))


Düşünsenize, herkes annesinin TANIMADIĞIN İNSANLARLA KONUŞMA SAKIN sözüne uymuş olsaydı,
şimdi kimse birbirini tanımıyordu.. :)))


Aslında annem seni anlatır dururmuş çocukluğumda, meğer her masala seni anlatarak başlarmış. 'Bir varmış, bir yokmuş'

Uykumu çalıp uyuyanlardan nefret ediyorum.
Bir kadının en mutlu olduğu an , kendisinden şişman bir kadın gördüğü andır :

Ayna Benim En İyi Dostumdur,
Ben Ağlarken O Asla Gülmez..
Zaten Gülerse Korkudan Altıma Yaparım :)


Bendeki yerini herkes kendi belirler bir bakarsın Sol'umdasın bir bakarsın Yol'undasın


Her annenin çocuğunda sevmediği bir taraf vardır, oda ''baba tarafı'' dır


Annem misafire "bunu saymıyorum yine gel" deyince sırf bilgi amaçlı "ben saydım hepsini, 600 oldu.hep geliyor bu" dedim. ayıp mı oldu acaba.


"Seni Seviyorum" demek kolay.Asıl zor olan 'Şemsi paşa pasajında,kırk kulpu kırık tunç tas has hoş kayısı hoşafı' diyebilmek :)

Akıl hastanesine kapatılan şizofren bağırır "siz beni bu odaya hapsettiğinizi zannediyorsunuz.Ben sizi odanın dışına kilitledim.

bir erkeğin telefon rehberindeki yerimiz:
evlenmeden önce AŞKIM
evlendikten sonra EŞİM
5 yıl sonra EV


ihtiyacım olduğunda elimi tutmayanın,aklına estiğinde,NASILSIN? sorusuna verecek tek cevabımdır:
SANA NE...


Teyze Anne yarısıysa 4 teyze anneanne yapar.
Amca baba yarısıysa 2 amca artı 2 teyze babaanne yapar.
Görümceyi de hesaplıcam az bekleyin....

Neymiş efendim, gençlerin çoğu banyoya ve tuvalete bile telefonla giriyormuş, yok öyle bişey ya. Ben şimdi ona cevap yazardım da şampuan bulaşmasın.

Bir erkeğin ne kadar tehlikeli olduğunu görmek için, maç izlerken kanalı degiştirmek yeterlidir :)))

Düşenin dostu olmaz diyorlar.Sanki ayakta duranın var..

Benimle bir sorununuz varsa, sebebi size aittir...

İçerken araba kullanmayın Bir yere çarparsanız biranız dökülür, ziyan olur

Bir kadın
-PARDON ANLAMADIM.. diyorsa
bu, söylediğin şeyi anlamadığı anlamına gelmez..
Sana değiştirmen için ikinci bir şans veriyordur...


sen bunu okurken hayatından 3 saniye çaldım..
4 oldu
5 oldu
6
7
8
....
SÜTTEN ÇIKAN BÜTÜN KAŞIKLAR AK'TIR
ÖNEMLİ OLAN İÇİNDEN ÇIKTIĞIN SÜTÜ AK BIRAKMAKTIR..!


Erkeğin vedası 'devrim' gibidir, yenilikleri getirir,
Kadının vedası 'darbe' gibidir, her şeyi bitirir..


Her kadına sahip olmaya calışan adam,
Bir kadına hasret kalır!
Bir kadına sahip olan adam;
Her kadını kendine hayran bırakır.



bulaşıkları yıkadıktan sonra, olimpiyatlarda altın madalya kazandığını zanneden kişiye erkek denir...


İNSANLAR 3 ŞEYİN KIYMETİNİ BİLEMİYORLAR..
- BOŞ ZAMANLARININ
- SAĞLIKLARININ
- BİDE BENİM :))


Benim sana verebileceğim pek bir şey yok aslında...Çay var içersen...Ben var seversen... yol var gidersen....


Komik İnsanlar;
Sizi hep güldürürler,
- Komiktirler,
- Her zaman yanınızda olur, size destek olurlar,
- En iyi arkadaşınız, kankanız olurlar,
- Hep gülerler,
- Dertleri yokmuş gibi davranırlar,
- Ve dertleri olduğunu birisi fark etmeden ve sormadan dertlerini anlatmayacak kadar naif ve utangaçtırlar aslında,
- Bu yüzden dertleri yok sanırsınız ve sormazsınız bile,
- Yalnız kalırlar,
- Çünkü çoğu insan onlarla moral bulmak, gününü değerlendirmek, gülmek veya eğlenmek için konuşur,
- Ertesi gün kimsenin aklına bile gelmezler,
- Bunun farkına varırlar, hayattan soğurlar, acı çekerler ve mutluymuş numarası yapmaya devam ederler.
- Nerden mi biliyorum ? e ben de onlardan birisiyim be gülüm :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder