8 Eylül 2013 Pazar

MİM...

Sevgili gügüyle herşey ve neşeliişler dükkanı mimlemişler  beni.bize de cevaplamak düşer:)

*HAYATINIZDA  HIC  MUCIZE  OLARAK  NITELENDIREBILECEGINIZ  BIR  OLAY     YASADINIZ MI?



hayatın kendisini mucize olarak görüyorum.ama ilk mucize diye düşündüğüm an kızımı kucağıma aldığım andı..

*ALMAYI  DÜSÜNÜP  DE  ALAMADIGINIZ  NE?


çok şey vardır aslında.o kadar çok şey düşünüp sonrada unutuyorum ki!ama son zamanlarda profesyonel bir fotoğraf makinesi istiyorum..

*KIYAFET  KONUSUNDA TAKINTILARINIZ VAR MI?




eveeet var :) aynı kıyafeti üst üste giyemem vede mutlaka renk uyumu olmalı.

*NEFRET ETTIGINIZ HUYLAR VE INSANLAR ?



iki yüzlü, ön yargılı ve merhametsiz insanlar...

*SIZI EN NET TANIMLAYAN KELIME?



dost (iddialı oldu dimi?):)

*HAYATA YENIDEN GELME SANSINIZ OLSA HANGI ÜLKEDE DOGARSINIZ?


yine ülkemde ama bu dönemde değil.60 lı yada 50 li yıllar olsa iyi olurdu:)

*TEK BASINA BIR INSAN KEYIFLENMEK ICIN NE YAPABILIR?


oh hooo çok şey: kitap,çikolata,kahve,hobiler vee sebo.

*NIKAH MASASINDA EVLENECEGINIZ KISIDEN HAYIR CEVABI ALIRSANIZ NE YAPARSINIZ?



zor bir soru ve durum ama ihtimal suratına bir yumruk yerdi ilk.o saate kadar aklı neredeymiş?

*INSAN KADERINI MI YASAR ,KADERINI MI YAZAR?


her ikiside...(inanç ve tevekkül)

*AKLINA GELEN ILK INGLIZCE KELIME?



it is a pencil :)


*INTERNETTE SAHIP OLDUGUNUZ ILK NICKNAME?



ilk düşgezginiydi ama kısa bir süre sonra alanay oldu hep.

gelelim mimi kime yollayacağımıza.bakı burada kararsız kalıyorum çünkü bakış açıları farklı olabiliyor.en iyisimi dileyen her kese yollamış olalım.kucak dolusu sevgi ve selamlar...

11 yorum:

  1. Galiba profesyonel fotoğraf makinesi ile aynı kıyafeti üstüste giymem +renk uyumu olmalı konusunda birbirimize benziyoruz:))

    YanıtlaSil
  2. keyifle okudum teşekkürler alanay hanım sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  3. Aaa benim nasıl haberim olmadı bu blogdan.. Okur okumaz koştum geldim Alanay hanım..:))
    Artık yakın çok yakın takipteyim..:))
    AA hemen hepsini okumaya başlıyorum şimdi..:))
    Çok çok öpüyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)hoşgeldin özlemciğim.teşekkür ederim.gezinirken hoş zamanlar geçirmeni diliyorum.aslında bir nevi arşivimi boşaltıyorum.yıllarca biriktirdiğim hikaye öykü vs..
      bende öpüyorum.sevgiler..

      Sil
  4. Çok güzel cevaplar . Resimlerde cabası :)
    İLk sorunun cevabı aslında pek çok anne için sabit cevap olsa gerek:)
    Sevgilerle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)teşekkür ederim gülaycığım.doğru söylüyorsun.bendende sevgi ve selamlar..

      Sil
  5. Canim cok tesekkürler,cok zevkliydi okurken ellerine saglik canim sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyif alman benide mutlu etti.ben teşekkür ediyorum.sevgilerrrr!

      Sil
  6. teşekkür ederim selda.tabiki gelirim.gerçi yemek bloglarını takipten kaçınıyorum.sakın yanlış anlama.genelde akşamları yada gece yarısı giriyorum bloğa birde bakıyorum muhteşem enfes tatlar.pis bir huy var.hadiii canım çeker vs oluyor hasta olduğumu yada kalkıp o saatte kek vs yaptığımı çok iyi biliyorum :)ama geleceğim sözz!

    YanıtlaSil