9 Temmuz 2013 Salı

En Komik Kamyon Arkası Yazıları



Kamyon arkası yazıları yolculuğun stresi içinde insanların dikkatini çeken, bir noktada muhabbetler açılmasına neden olan, çoğu komik , bazen ise mesaj vermeye yönelik yazılardır.

* Kamyon Çeker 10-20 ton, Gönlüm Çeker Paris Hilton
* Hayatımı Yazsam, Duble Yol Olur
* Araman İçin İlla Hata Mı Yapmam Gerekir
* Küresel Isınmaya Karşı Su Tankerlerine Geçiş Üstünlüğü Verilsin
* İyi Mazot Selülit Yapmaz
* Gazla Uçabilirsin, Ama Frenle Konamazsın
* Bas Gaza, Frene, Debriyaja, Götür Ver Parayı Vergiye, Stopaja
* Ne Müslüm'den Ne De Orhan'dan, Sevdiğim Tek Parça "Yedek Parça"
* Alırsan Ford, olursun mort.
* Allah korusun.
* Akıllı ol evlat!
* Alem bana ben sana hasta.
* Algıda seçiciysem günahım ne?
* Anılar da anlamsız.
* Ankete gerek yok eskiler daha iyi.
* Askerin emaneti.
* Aşıksan vur saza, şoförsen bas gaza.
* Aşk çekenin, yol gidenin.
* Vıdı vıdı etme, geçeceksen geç
* Oyalama beni yüzbaşım bekliyor
* Rüzgar af dilese bile dal kırıldı bir kere
* Kızlar haklı, Fatih faklı
* Toparlan gülüm gidiyoruz
* Trafik kuralları bize değil biz onalara uyarız
* Kurbanda kara koç rampada kırmızı doç
* Kalbinde yer yoksa bagajdada giderim
* Darende Gürün sürün Allah'ım sürün
* Sendeki o bakış bendeki bu kalkış moda oldu
* İstesende unutamazsın
* İstersem geçerim ama mazor pahalandı
* Yaşımı sorma yaşamadım ki
* gaz fren şanzıman halım duman
* Havan Kime yabancı
* Güzellik geçici ise senden nie geçmemiş
* Koyamadım hayatımı bir biçime koyayım böyle hayatın içine
* Aşk ta hızlı yolda yavaş bitlisliyizbiz arkadaş
* Biz aşka baba dedik o bizi yetim bıraktı
* Müjde kızlar bu sene de bekarım
* Dağlarda yeşil ot yollarda sarı ford
* Bilmem bu gidişin dönüşü olur mu
* Sen de geçeceksin dersimiz.com
* Güzelliğinin zekatını vereceksen bana ver ben fakirim
* Sana taptığım kadar paraya tapsaydım milyarder, Allah'a tapsaydım peygamber olurdum
* Gönlünde yer yoksa ayakta da giderim
* Dünya dikenli bir hayat, sevenlerde mi kabahat
* Aşk çekenin, yol gidenin
* Alem kaşar olmuş tost yapan yok
* Çorumluyum mutluyum, yarınımdan umutluyum
* Kırşehirli astalavista baby
* Aşkda hızlı, yolda yavaş, biz Karslıyız arkadaş
* Yan sanayi değil, orijinal Of'lu
* Hatalıysam ödemeli ara ben açarım
* Hatalıysam gel suratıma söyle
* Hatalıysak, aramızda kalsın
* Hatalıysam, idare et
* Hatalı değilsem de lütfen aşağıdaki numarayı arayın. Yalnız Kamyoncu
* Sürücü hatalarını lütfen hatalısurucu@ Allahcezanıverecek.com adresine bildiriniz
* Hatalıysam çağrı bırakın ben sonra ebenize dönerim
* Hatalıysam 3131'e sms atın Orhan Gencebay'ın hatasız kul olmaz melodisi cebinize gelsin
* Hatalı kullandım sıkıysa ara
* Hatalarım stilimdir
* Ela gözlümün nazına, hastayım fordun ara gazına
* Gözlerin güzel ama, bakmasını bilmiyorsun
* Ceylan gözlüm
* Esrarlı gözler
* Aşkın bana hız verir , adsl vız gelir
* Dünya delikanlı olsaydı, yuvarlak olmazdı
* Büyüyünce tır olacağım
* Seni uzaktan severim ruhun duymaz
* Yollar gidişimin kızlar dönüşümün hastası
* İnsanlık buysa üstü kalsın
* İrtibatı koparmayalım dersimiz.com
* Miras değil alınteri
* Tek rakibim THY
* Sollama beni deşifre ederim seni
* Kızlar durusuma yollar gidişime hasta
* Cehennemde mevsim yok güzelim, ateşlerde yanacaksın.
* Rahmetli de sollardı
* Hırçın kral
* Naz yapma
* Sevdik mi tam severiz biz şoför milletiyiz.
* Sevene can feda, sevmeyene elveda!
* Çilemse çekerim, kaderimse gülerim!
* Asfalt şövalyesi
* Yaklaşma toz olursun, geçme pişman olursun
* Geç dayın kurban olsun
* Esaret bağlarında gül olacağıma, özgürlük dağlarında diken olayım.
* Muhatabım değilsin.
* Korna çalma, uyuyorum
* Babalar önden gider
* Ustan kim
* Nereye çuf çufluyoruz
* Dır dır etme
* Beni izleme bende kayboldum
* Aslana adres sorulmaz
* Ecelle sözlü, ölümle nişanlıyım
* Sol şeritler şahıyım, yolların padişahıyım.
* En büyük fener, bir de yollar olmasa
* Ah yollar yollar, hayatımı çaldılar
* İsyanım yollara
* O iş tamam abi
* Kader mahkumu
* Radar mahkumu
* Sağdan git iktidar olursun
* Üniversitelim
* Liselim
* Biçki dikiş kurslum
* Rampaların ustasıyım gözlerinin hastasıyım
* Ovada yeşil ot, rampada mavi ford
* Sattım koç aldım doç
* Koyun koçun, yol doçun
* Kurban kesilir koç, yollara yakışır dodge
* Sağlam şoför kalmaz rampada, Müslüm Baba sığmaz i-pod'a
* Mercedes'ten korksaydık Susurluk'a girmezdik
* Nescafe bile üçü bir arada ben niye yalnızım
* Ahirette iman yollarda Man
* Alırsın Ford olursun lord
* Kuzu kurdun yol fordun
* Al fordun dizelini sev köyün güzelini
* Sarı kızın nazı, fordun ara gazı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder