8 Mayıs 2013 Çarşamba

Hadi Gülelim Biraz-1



sevgili Figen ablamdan kopyaladığım komik sözler.ama onun ki inanılmaz uzun bir posttu ben bölüp parça parça yayınlayacağım.:)




KAŞIKLA verip, KEPÇEYLE geri isteyenin suratının ortasına
TENCEREYLE itinayla vurulur :)

bazan, EVİ, ARABAYI SATIP, ŞÖYLE BİR DENİZ KENARINA YERLEŞEYİM diyorum
Aaah bir de evim ve arabam olsa :)

ben aynı hatayı iki kere yapmam.
5-6 kere yaparım ki, iyice bi emin olayım

geçici öfkelerimizle, kalıcı aptallıklar yaparız,
ismini de KUSURA BAKMA koyarız.

Sen, kaybetmekten daha acı bir şey varsa, o da
BENİ KAYBETMEKtir.
Allah korusun :)

Bir kadın güzelse KORKUN
Terkedilmişse İKİ KERE KORKUN
Alışverişe gidememiş, ve makyaj yapmamışsa
ÖLÜ TAKLİDİ YAPIN :)

UTANMASI OLMAYANLARA, YERİN DİBİNİ GÖSTERİN Bİ ZAHMET DE GİRİVERSİNLER :)

Sana ihtiyacım var' dediğiniz kişi, eğer 'neden? ' diyorsa gelmez, 'ne zaman? ' diyorsa gönülsüz gelir, 'nerdesin? ' diyorsa bilki mutlaka gelir..

dünü sevmediklerime, bugünü kendime, yarını da sevdiklerime armagan ediyorum.

Karanlıktan korkan bir çocuğu kolaylıkla affedebiliriz. Hayattaki gerçek trajedi yetişkinlerin aydınlıktan korkmasıdır.

Mesaj atmazsın anlarım
aramazsın, anlarım
ilgi göstermezsin onu da anlarım
ama beni başka biriyle görürsen onu da sen anlayıver :)

Önce ıslık çalıp şeytani çağırıyorum sonra besmele okuyup kaçırıyorum azıcık spor yapsın . Şerefsiz...:)

İşin kötü yanı benden daha iyilerine laiksin bahanesi ile ayırılamıyorum...

Eğer bir kişi seni sürekli üzüyorsa,mutlu etmek istediği bir başkası vardır...vazgeç.

Biriyle küsmeden önce bir ay düşünüyorum ben bu mala nelerimi anlattım, kimlerin dedikodusunu yaptım kabak bana patlamasın diye..!:)

 
Hangi şehirden gelirsen gel
Hep aynı köye gideceksin..
- Hani şu tahtalı olan!

Doğru insanı bulduğunuz zaman sakın bırakmayın. İlerde kredi çekerken kefil lazım olur falan, kenarda dursun

Bir erkek seni kıskanıyorsa, seviyorum demesine gerek yoktur.

Senin olmayan birisini kıskanmak o kadar berbat ki ne hesap sorabiliyorsun ne de kızabiliyorsun..

Sözün açtığı yarayı kapatan bir merhem çıkmadı daha.

Ve birgün pişman olursan yine yanıma gel,derdini dinlerim ama derman olmak kısmı çoktan geçti...

Keşke gözlerimden yaş düşseydi de,
Sen düşmeseydin !

"Eşşek hoş laftan ne anlar sözünü" yıllardır "Eşşek hoşaftan ne anlar" diye biliyorduk hadi itiraf edin

Bazilari alnina DIKKAT! ZAMAN KAYBI !!!!! diye yazdirsalar da kiymetli vaktimizi bosa harcamasak

laptopun pili biterken fişe takın ya da başka bir güç kaynağı bulun diyen windows! başka güç kaynağı ne lan? icat mı yapıcaz !

sonraki üç albümünü sana laf sokmak için çıkaracağını bile bile demet akalını aldatmak işte risk budur.

gün gelecek, pelinsu diye bi babaanne ismi olacak..işte biz o gün tükeneceğiz..

Uzun lafın kısası : U.L.

Sigaraya ayrı, içkiye ayrı paramı veriyorsun. Tütün kolonyası iç...

Çirkin kadınlarla evlenmeyin, bırakın soyları tükensin

Yalan söylemekten nefret ederim diyen insan yalan söylüyordur.

İnsanların en çok söylediği yalan;iyiyim.

Telefon rehberimizde ne kadar çok  Kim bu ya ? ? var.

Hiç düşündünüz mü, neden kadın tinerci yok ? Çünkü hepsi oje, aseton ayağına hallediyor işi.

Hindistan ile savaşa girsek,biz " Allah Allah " diye ,onlar da " İnek İnek " diye mi koşarlar?

Düşen uçakta ateist olmaz.

Bir bakıyorsun hayatta yapmam dediğin şeyin başrolündesin.

İlişkiyi ayakta tutan şey güvenmiş, aşk değil.Onun için mi evlenirken iki şahit tutuyoruz?

Bir araştırmaya göre kadınların %91i pembe tişörtlü erkeklerden hoşlanıyormuş.Trajik olan, pembe tişörtlü erkeklerin %91i kadınlardan hoşlanmıyor.

Biri hemen bana mantıklı bir açıklama yapsın.Konu önemli değil.

Taksiye binince taksimetreye bakmaktan yola bakmayı unutmuşum. Ormana geldik herhalde.

IQ'su yüksek insanlar geceleri uyku sıkıntısı yaşarmış.Ulan ben de diyorum geceleri neden uyuyamıyorum.

Mevlananın kendi hesabı olsa, kendi sözlerini bu kadar tweet atmazdı.

Başbakan bir daha Muhteşem Yüzyıl derse, Hürrem Sultan kara peçeye bürünecek .

2013 hala barış,huzur ve mutluluk getirmedi.Ayın kaçı oldu...

Kapitalizmin en büyük başarısı insanları başka bir yaşamın mümkün olmadığına inandırmasıdır.

Kafayı yastığa koyar koymaz uyuyan insanlardan nefret ediyorum aga hiç mi dertleri yok ?

Sizi tanımadan sizinle ilgili konuşanlara kızmayın.Bilirsiniz ki kopekler tanımadıklarına havlar

Can sıkıntısından herkesin duvarına girip,'peşimi bırak' diye yazasım var sevgilileriyle kavga etsinler :)

Sırtından vurana kızma, ona güvenip arkanı dönen sensin. Arkandan konuşana da darılma, onu insan yerine koyan yine sensin.

Numarasını silmek kolay da, ezberindeyse hapı yuttun.

Birinin gözü yeşildir, öbürünün mavi, bazısının da kahverengi..
Beni bi ömür yüreğinde taşıyacak kadar gözü kara olmadıktan sonra
Gözünde gökkuşağı olsa ne fayda.

İlişkiLer 'NasıLsın La' Başlar. 'Nerdesin' Le Devam Eder. 'Sen Kimsin' Le Biter.

Benden sana hayır gelmez.Herşeyine evet...

Ölürüm de unutmam diyordun.Ne oldu sevgilim hangimiz öldük...

Veeee gün gelecek dünyanın en tatlı sözü 'Anneee kakam bitti' olacak kızlar. Hayatınızda ilk defa biri 'mıçtığı' için mutlu olacaksınız :))

Sevgiliniz sizi artık kıskanmıyor mu? Eskisi kadar üzerinize düşmüyor mu? Hala saçınızdaki değişikliği fark etmedi mi? Banane canım yaaa :)

Asla aşk acısı çeken birine aşık olmayın. O kişi yaralıdır ve yara bandı olarak sizi kullanır.

13 Şubatta listemdeki sevgilisi olan arkadaşlarımın duvarına yarın ne yapıyoruz aşkım yazıcam.. Benim yok onlarda ayrılsınn :)

Arabalara değilde hep abartı makyaj yapan kızların alnına beni yıka yazmak istemişimdir

Sana bir cilt lafım var.

Verdiği umudu geri alan, aldığı ah' ı da gülegüle kullansın..

Sırf birisi İyi geceler demediği için, İyi geçmeyen geceler vardır.

''Herkes Pinokyo gibi tahtadan insana dönüşme şansı bulamadı, kimileri hep odun kaldı...''

?Sevmek mi zor yoksa unutmak mı?" diye sorsalar.. Sabah erken kalkmak daha zor derdim.

1-2 hafta çıkmış sonra ayrılmışlar ama kızın buraya yazdıklarını görseniz evliliği bitmiş, kocası çocuklarını göstermiyor sanarsın..!

Falımda sen çıkmayınca kahveyi boşa içmiş gibi hissediyorum kendimi...

Senden sonra dudaklarım üşümesin diye bıyık bıraktım ben...

yasaklanması lazım aşkım..ya da saklanması...

Daha güzel, daha dinç, daha uygar, daha teknolojik, uykusunu almış bir insanlık için; yatsın bu dünya... ben uyur... zıbarın siz de ..

Facebook'da "Tanımayan Eklemesin" diye parantez içine yazan
gerizekalı kız!
1200 tane erkekle jandarma komando alayında mı tanıştın

Biten bir aşkın hemen ardından bir başkasıyla başlayan şeyin adı, İlişki değil çelişkidir.

Bir erkeğin sizi ölene dek sevmesini istiyorsanız, seni seviyorum dediği an sıkın kafasına ..

Mutluluk bir ilaçtı,kime uzattıysak fitil zannetti..

4 yorum:

  1. tatlım çok uzun bi yazı olmuş...Ama hiç sıkılmadan bi kerede okudum...
    Akşam akşam güldürdün beni sen çok yaşa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende çok yaşa sevgili burçin ve teşekkür ederim.

      Sil
  2. hakikatten hoş sözler ama di mi ablam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakikaten hoşlar figen ablacığım tekrar teşekkür ederim paylaştığın için.kucak dolusu sevgiler..

      Sil