15 Mayıs 2013 Çarşamba

Hadi Biraz Gülelim-4-


Türkiye' de yaya geçidi için tek kural vardır:
YEŞİL...yürü
KIRMIZI...koş lan koşşş

Eski sevgiliniz, onu bağışlamanızı istiyorsa,
bir hayır kurumuna bağışlayın gitsin...

Kör olası çöpçiler aşkımızı süpürmüşler..
Nasıl bir pisliği sevmişsem artık...

sigaraya gelen zammı protesto etmek için toplanıp yürüyüşe geçen grup,
10 dakika sonra tıkanıp yürüyüşe ara verdi...

her kadının kafasında kurduğu senaryolardan
3 oscar, 7 golden globe, 11 emmy ve 23 altın portakal ödülü çıkar...

Eros' un oku bitmiş, çalı çırpı atıyormuş..
ondanmış bu ottan b..n aşklar...

hep İYİ Kİ VARSIN dediklerime sesleniyormuşum...
hayatımda olmayanlar üzülüyormuş..
üzülmeyin size de seslenirim..
İYİ Kİ YOKSUNUZ... :)

Bir şeyi istedim mi kesinlikle yaparım diyecek kadar iddialı olmadım amaaa,
eğer istemiyorsam, ÖLSEM YAPMAM onu biliyorum...

bazan öyle sinirleniyorum ki bazılarına,
elinden tutup annesinin babasının yanına götürüp
BU OLMAMIŞ,TEKRAR DENEYİN diyesim geliyor..

kadının önüne dünyayı sersen,
-ŞU TARAFA SERSEK DAHA İYİ OLMAZ MIYDI?..der

akıllı kadın nerde aptal olacağını bilen kadındır..

tüm kadınların bir solukta okuyabileceği tek kitap
AVON FIRSATLAR KATALOĞUdur...

Bir kadın,erkeğin gölgesinde yaşayamayacak kadar akıllı ama gölgede dinlenmeyi bilecek kadar duygulu olmalıdır..

5 dakika bakıp çıkacağım diye feyse giriyorum, 3 saat geçiyor. 10 saatliğine girsem çoluğa çocuğa karışacağım.

Hem yakışıklı, hem zeki, hem anlayışlı, hem dürüst, hem sadık, hem sevecen, hem de karizmatik erkeğe ne denir???
OĞLUŞUM denirr :)))

Bu moral denen olgu kesinlikle Çin malı...!
zırt pırt bozuluyor arkadaş....

Bir gün profilimde İLİŞKİSİ VAR değişikliğini görürseniz,hemen şikayet edin..
bilin ki profilim çalınmıştır...

Hep ALLAH RAHATLIK VERSİN derler...
Allah rahatlık veriyor da, kulları sıkıntı yaratıyor işte..!!!

Günde bir saat yürümek ömrü 4.5 yıl uzatıyormuş..
Bugün iki saat yürüdüm desem, eder 9 yıl.
Yarın falan da böyle yapsak, ben hiç ölmem gibi :)))

İyi ki sıkılmak bedava lan..Parayla olsa nasıl öderdik...

Senin bana geleceğin günün adını tıp çoktan koymuş meğer;
'KIL DÖNMESİ'...

"Eğer birileri seni geleceğinde görmüyorsa, onları
geçmişte bırakmanın vakti gelmiş demektir."

"Olmadı diye sızlandığın duaya, gün gelir olmadı diye şükredersin.."

Hatun 1.50 boyunda ..Kaslı karizmatik erkek istiyomuş , Daha sensörlü apartman lambaları bile seni farkedemiyor sen neyin peşindesin :)

Kimi insan, geçmişle geçememişi birbirine karıştırır."Halbuki, geçen iz bırakır, geçemeyen yara..''

Hayatın benden aldıklarını düşündüm..
Bi de bana verdiklerini...
Çok pis kazıklanmışım...!

Kadınlar pireyi deve yapabilir de, bi öküzü adam edemezler..

Kötü insan yoktur.
İyi niyeti suistimal edile edile kötüleştirilmiş insan vardır...o kadarr..

Başkalarının ne düşündüğünün, ben onlara BAŞKALARI dediğim sürece önemi yok :)
Bazan sorarlar ya
"Hayatında biri var mı?"
Hayatımda biri yok, birinde hayatım var...

ŞİŞMAN KADININ DUASI . . . : "ALLAH' IM EĞER BENİ ZAYIFLATMAN MÜMKÜN DEĞİLSE,, BÜTÜN ARKADAŞLARIMI ŞİŞMANLAT LÜTFEN. . . . AMİN"
Evrim teorisine inanıyorum..yoksa sevdiğim insan, sövdüğüm insana nasıl dönüşebilir ki...

Neymiş efendim erkek gibi küfür eden kadınları hiç bir erkek sevmezmiş.Siz sıkıştığınızda karı gibi kıvırınca biz bir şey dedik mi lan

Adana'nın yolları taşlı,Muş'un yolu yokuş,Evreşe yolları zaten dar, Ankara desen büklüm büklüm yolları.. Düzgün yolumuz yok anasını satıyım bu ne lannn:)

Arkadaşıma nasıl gidiyor diyorum "nası gitsin yaa" diyor ..Napıyosun diyorum "napim " diyor..Ne var ne yok diyorum "ne olsun" diyor..Vay arkadaş adam katiyen ne olduğunu açıklamıyor. Bildiğin sır küpü :)

Eğer bir ERKEK ağlıyorsa yanına yaklaş, saçlarını okşa, gözlerine bak ve de ki ;
sümüklü ne ağlıyon :))

Okullarda yeni uygulanacak olan serbest kıyafet uygulamasından anladığım tek şey, kadınlarda "yarın ne giysem?" yaşı 5'e inecek

Allah önce ERKEĞİ yarattı ..sonra'' bu tek başına KIÇINI toplayamaz deyip kadınıda yarattı.....

ha erkekten ilgi beklemişsin, ha otobüs terminalinde uçak..aynı şey :)

Bilmezden gelişlerim,
salağa yatışlarım,
anlamadığımdan değil, karşımdakinin salaklıkta gideceği son noktayı görmek istediğimdendir..

Artık hayatıma sokacağım kişileri direk tımarhaneden seçicem..
Bi kere de HEP BENİ Mİ BULUR demek yerine, BEN BULDUM demek istiyorum...

21 aralıkta kıyamet iptal...Ahiret soruları çalınmış..

Bayanlar güçlü bir kişiliğe sahip, zeki ve bağımsızdırlar.
Erkeklere ihtiyaç duymazlar.
Taa ki yerde bir BÖCEK görene kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder